بازگرداندن کالا فقط در شرایط زیر امکان پذیر است:

  1. کالا اصل نباشد و یا محصول تحویل داده شده با عکس و توضیحات محصول انتخاب شده در سایت مغایرت داشته باشد.
  2. کالا سلامت فیزیکی نداشته باشد و یا دارای ایراد بافت شرکتی باشد.

در صورت وجود یکی از موارد فوق جهت مرجوعی کالا الزامات زیر نیاز می‌باشد:

  1. حتما میبایست موارد فوق به تأیید کارشناسان جوبی کالا و نهایتا تأیید کارشناسان کارخانه سازنده محصول دال بر داشتن ایراد شرکتی برسد. در صورت اثبات وجود ایراد، محصول توسط کارخانه به رایگان تعویض می‌شود.
  2. محصول در شرایط اولیه تحویل، داخل کاور بدون پارگی به صورت بسته بندی اولیه کارخانه باشد.
  3. کاور محصول الزاما بدون پارگی و آسیب دیدگی باشد.
  4. در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
  5. محصول کاملا نو و استفاده نشده باشد. مشتری مؤظف است که به هیچ عنوان از محصول استفاده نکرده باشد. در صورتی که هر گونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی، بو و عطر وجود داشته باشد کالا غیر قابل بازگشت و تعویض خواهد بود.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با خدمات پس از فروش جوبی کالا تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد شرکتی، اصل نبودن کالا یا وجود مغایرت محصول تحویل داده شده با محصول انتخاب شده در سایت، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ما است.
  • برای واریز هزینه‌های ارسال به حساب مشتری، تصویر رسید یا بیجک را به شماره واتس آپ 09147232378 ارسال فرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما به ما اطلاع دهید.